info@washi.ee  +372 537 262 73

1. Üldsätted

1.1.Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi nimetatud Klient) ja Washi OÜ (registrikood: 12539483, edaspidi Washi) veebikeskkonna Washi.ee vahendusel toodete ja teenuste ostmisel ja tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Washi OÜ jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ilma ette teatamata muuta või täiendada. Juhul kui tellimus edastati enne tingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid tingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal.

1.3.Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Washi.ee veebikeskkonnast ostmisel ja tellimisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Tellimuse esitamine

2.1.Veebikeskkonnast saab valida esemed, mida puhastusse saata ning need ostukorvi lisada. Avades ostukorvi on võimalus korrigeerida valitud esemete kogust ning neid vajadusel ostukorvist ka kustutada.

2.2.Pärast esemete valimist tuleb valida sobiv ajavahemik, mil kuller esemed peale korjab ning tagasi toob. Kui kõik esemed on ostukorvi sisestatud, tuleb vajutada nupule „EDASI“.

2.3.Tellimuse vormistamisel tuleb täita kõik tärniga(*) tähistatud lahtrid. Et kuller saaks esemetele järele tulla ja hiljem puhastatud esemed tagasi tuua, tuleb sisestada pealevõtmise ning kättetoimetamise kuupäev, sobiv kellaaeg ning aadress.

2.4.Vajadusel on võimalik Kliendil tellimuse vormistamisel sisestada märkused või muud juhendid tellimuse täitmise kohta.

2.5.Kui puhastusse saadetav ese on tavapärasest kallim, palub Washi sellest eraldi teada anda tellimuse vormistamisel. Kui Klient eseme erilisest kallidusest teada ei anna, eeldab Washi, et tegemist on tavapärase esemega.

2.6.Washi võib täielikult oma äranägemise järgi Kliendi tellimustest keelduda ilma igasuguse selgituseta. Kui Klient on tellimuse eest juba tasunud, tagastatakse Kliendile kogu makstud summa.

3. Esemespetsiifilised tingimused

RIIDEESEMED

3.1.Kuigi Washi kasutab teenuse osutamisel parimat kättesaadavat tehnoloogiat, ei pruugi kõik plekid esemelt selle käigus eemalduda.

3.2.Oluline on teada, et puhastamisele toodud riideese amortiseerub ka puhastamise käigus.

3.3.Riideesemete tootjad on kasutatavate materjalide tootmisel ja töötlemisel väga spetsiifilised, mistõttu ei ole tootja juhise puudumisel või tootele paigaldatud ebaõige juhise puhul võimalik alati tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Selliselt võib riidese jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.

3.4.Riideeseme materjali eelneval puhastamisel ja töötlemisel tekkinud kahjustuste (plekieemaldamine, puhastamine, triikimine, kuivatamine, pesemine) puhul ei ole võimalik kindlaks teha eelneva töötlemise ulatust, mahtu ja kasutatud aineid, mistõttu ei ole võimalik tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Riidese võib jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.

3.5.Nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, kasutatud materjali keemiline koostis, keskkond, millises need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste ja vanuseline iseärasus. Seetõttu ei ole võimalik tagada nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste õiget reaktsiooni puhastamisele, nende puhastumist nõutaval viisil ning nad võivad rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks ja/või eemalduda riideesemelt.

3.6.Iga toode on individuaalne ning seetõttu vaadatakse see enne puhastamist töötaja poolt üle. Kui defektide tekkimine on ilmne, juhib Washi sellisele võimalusele eraldi tähelepanu.

3.7.Washi ei vastuta taskusse unustatud esemete eest.

JALANÕUD

3.8.Jalanõude puhastamine toimub 100% Kliendi vastutusel.

3.9.Klient on teadlik, et iga puhastusega jalanõud amortiseeruvad ning puhastuse käigus võib muutuda jalanõude tekstuur.

3.10. Jalanõude paelte puhastamine võib ajada paela narmendama või rikkuda selle struktuuri.

NAHKESEMED

3.11. Nahkesemete puhastamine on seotud teatud riskidega, mis ei ole sõltuvuses keemilise puhastuse tehnoloogiast ja kvaliteedist (nahk võib muuta tooni, naha varjatud defektid võivad tulla esile, plekid võivad mitte eemalduda). Nahkesemeid puhastatakse vaid 100% Kliendi vastutusel.

VANKRIKOTT

3.12. Üldiselt vankrikotte puhastada ei ole lubatud kui just ei ole kotil puhastust lubavad tingmärgid. Kui saadate puhastusse vankrikoti, millel ei ole tingmärke, peate arvestama et on oht koti riknemisele.

VAIBAD

3.13. Vaipadelt ei ole kõiki plekke ja ebameeldivaid lõhnu võimalik eemaldada.

3.14. Vaibad võivad värvi anda.

3.15. Võib esile tulla varjatud defekte, mis on vastuvõtmisel määrdunud vaibal raskesti tuvastatavad, nagu kerged põletusjäljed ja muud väiksemad mehhaanilised kahjustused.

3.16. Võib tekkida defekte, mis on tingitud varasemast puhastusest või selle katsest.

3.17. Puhastatud vaibal paistavad plekid alati paremini silma kui määrdunud vaibal.

3.18. Värviliste küünalde vahast võib vaip värvuda.

3.19. Hallituse plekid võivad mitte eemalduda.

3.20. Vaiba ääred võivad narmastuda.

3.21. Vaipade valged narmad võivad jääda hallikaks või kollakaks, ekspluatatsiooni käigus rabedaks muutunud narmad võivad eemalduda.

3.22. Vaipadel, millel on liimitud alusäär, kuid mida peab puhastama keemiliselt, võib alusäär tulla liimist lahti seoses liimi eemaldumisega.

3.23. Õhukesed villa, puuvilla jm materjalidest vaibad ja kaltsuvaibad võivad tõmbuda kokku, ääred võivad keerduda lokki. Lisaks võivad rebeneda niidid, kui need on eelnevalt kahjustatud ekspluatatsiooni käigus. Puuvillaste vaipade ühendusniidid võivad pesus puruneda, kui nad on muutunud ekspluatatsiooni käigus rabedaks.

3.24. Liimpõhjal, tafting, rüüsvaipadel võib liimpõhi eemalduda (eriti ääred), vaip võib kaotada vormi, liimi võib hakata jätkuvalt pudenema ka pärast puhastust, põimitud rüüslõngad võivad hakata otstest hargnema, kõrge narmaga vaipadel vaibaaluspinda ei pruugi olla võimalik saada puhtaks. Lisaks villastel vaipadel pleki eemaldamisel võivad jääda randid, mis on seotud põhjaliimi lahustumisega.

3.25. Kummipõhjaga vaipadel ekspluatatsiooni käigus rabedaks muutunud kummipõhi võib puruneda ning osaliselt või täielikult eemalduda.

3.26. Villaste vaipade pleekimise laigud (eriti heledatel vaipadel) ja kollakad laigud ei pruugi eemalduda.

3.27. Siidist ja siidisegu vaipu Washi ei puhasta.

MADRATSIKATE

3.28. Madratsikate võib puhastuse käigus kokku tõmmata, mistõttu hilisem madratsi lisamine kattesse võib olla vaevaline. Et vähendada madratsikatte manuaalse venitamise vajadust, võiks madratsikate olla niiske madratsi lisamise hetkel.

4. Tellimuse eest tasumine

4.1.Kõik Washi.ee tellimiskeskkonnas esitatud hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

4.2.Washi jätab endale õiguse muuta hinnakirja oma äranägemise järgi ning ette teatamata, välja arvatud nendel juhtudel, kus tellimus on Washi poolt kinnitatud, kuid veel täitmata.

4.3.Teenuse hinnale lisaks võib lisanduda transpordikulu sõltuvalt ostukorvi väärtusest ja tarneviisist. Transpordikulu lisandumisel on see märgitud tellimuse vormistamisel ja kinnitamisel.

4.4.Washi ei ole vastutav ükskõik milliste muude maksude või tollilõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.

4.5.Pärast tellimuse vormistamist ja kinnitamist on tellimuse eest võimalik tasuda kasutades kas pangalinki või krediitkaarti. Tellides teenuse „Kuller kohe“ toimub tasumine arve alusel vastavalt Kliendi poolt valitud teenusele ja esemetele. Tellimuskinnitus edastatakse e-postile pärast tellimuse vormistamist.

4.6.Juhul kui Klient on määranud tellimuses ostukorvi esemed ebakorrektselt ning lõpphind kujuneb kõrgemaks, on Washi-il õigus puuduva summa ulatuses esitada täiendavalt tasumisele kuuluv arve.

4.7.Washi.ee tellimiskeskkonnast ostude sooritamisel on võimalik kasutada ka kupongikoode, mida on võimalik sisestada tasumisel. Kupongikoode jagatakse Washi reklaamides ning turunduskanalites.

5. Esemete pakendamine

5.1.Kliendil on kohustus anda esemed kullerile üle pakendatult. Klient peab valima sellise pakendi ning pakendama esemed selliselt, et esemed ei saaks tavapärasel käitlemisel ja teenuse osutamisel kahjustada. Pakend peab olema suletud või kinni seotud.

5.2.Klient vastutab, et pakend sisaldaks kõiki esemeid mille osas ta on Washilt teenuse tellinud. Pakend ei tohi sisaldada muid, teenuse osutamisega mitteseotud esemeid.

5.3.Kulleril ei ole kohustus pakendamata või ebaõigesti pakendatud esemeid Kliendilt vastu võtta.

5.4.Washi tagastab Kliendile puhastatud esemed pakendatult.

6. Esemete vastuvõtt ja tagastamine

6.1.Washi kuller võtab esemed vastu ning tagastab Kliendi poolt tellimusel märgitud aadressil ning ajavahemikul.

6.2.Kliendil on võimalik muuta aadressi või kellaaega, teatades sellest ette vähemalt 24h enne esialgset kulleriaega.

6.3.Kui Klient ei viibi valitud aadressil tellimuses määratud ajal ja ei ole sellest ka ette teatanud, on Washi-l õigus uue kulleriaja kokkuleppimisel määrata täiendav transporditasu.

6.4.Washi kulleril puudub kauba vastuvõtmisel kohustus kontrollida esemete üleandja isikut tõendavat dokumenti. Washi eeldab, et tellimuse tegemisel esitatud kontaktandmeid kasutav isik on teenuse tellinud Klient või tema poolt volitatud isik.

6.5.Washi ei vastuta esemete pealevõtmise ja kättetoimetamise eest juhul, kui Kliendi poolt märgitud aadress tellimuse vormistumisel ei ole korrektne.

6.6.Juhul, kui Washi ei ole võimeline Kliendi poolt tellitud kohas ja ajal tellimust täitma, teavitatakse sellest Klienti.

6.7.Klient on esemete tagastamisel kohustatud vaatama üle ning veenduma esemete seisukorras ning kõikide esemete olemasolus.

7. Vastutus

7.1.Washi ei ole ühelgi moel vastutav võimalike kahjude eest, mis tekkisid seetõttu, et Klient ei ole käesolevaid tingimusi lugenud.

7.2.Washi ei ole vastutav kahjude eest, millised on tekkinud esemete puhastuse spetsiifikast, millised on esile toodud käesolevate tingimuste punktis 3.

7.3.Washi ei vastuta kahjustuste eest mis olid olemas esemetel enne Washile üleandmist. Kliendil on kohustus tõendada, et kahjustust ei olnud esemel enne Washile üleandmist.

7.4.Washi ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud pärast esemete tagastamist Kliendile.

7.5.Washi ei vastuta esemetele tekkinud kahjustuste eest mis tekkisid Kliendi poolt antud ebaõige või Kliendi poolt andmata jäetud informatsiooni või juhiste tõttu.

7.6.Kui Kliendil on võlgnevus Washi ees, on Washil õigus kasutada pandiõigust Kliendi esemete suhtes seni kuni võlgnevus on tasutud.

7.7.Washi ei vastuta Kliendi kahjude eest või tagastamise viibimise eest juhul, kui kahju või viibimine on tingitud asjaolust, mida Washi ei saanud mõjutada ning mille saabumist Washi ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.8.Kui Washi poolt osutatud teenusel on puudused, mille eest Washi vastutab, likvideerib Washi puuduse või heastab Kliendile selle.

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1.Kui kauba kättesaamisel ilmnevad vead, on kohustus sellest koheselt kullerile või Washi-le teatada. Klient teab, et hilisemate pretensioonide rahuldamine on oluliselt raskendatud, kuivõrd reeglina pole Kliendil võimalik tõendada, et ta pole esemeid vahepeal täiendavalt ekspluateerinud.

8.2.Kui teenuse esitamisel ilmnevad vead, mis ei olnud esemete kättesaamisel koheselt avastatavad, on Kliendil õigus 3 päeva jooksul pöörduda Washi poole, saates e-kirja aadressile info@washi.ee.

9. Tellimuse tühistamine

9.1.Kliendil on õigus tellimus tühistada 24h enne Kliendi valitud kulleri aega. Tühistamiseks tuleb saata vabas vormis e-kiri info@washi.ee.

9.2.Õigeaegselt tühistatud tellimuse puhul tagastab Washi Kliendile kliendi poolt valitud teenuse ja transpordi eest tasutud summa.

9.3.Kui Klient tühistab tellimuse hiljem kui 24h enne kulleri aega, ei ole Washi kohustatud Kliendile tagastama transpordile kulunud summat (7 eurot), seda ka juhul kui tellimusest tulenevalt oleks teenuse osutamisel transport olnud kliendile tasuta.

9.4.Kui Klient tühistab tellimuse pärast esemete kullerile üle andmist, ei ole Washi kohustatud Kliendile raha tagastama mingis ulatuses.

9.5.Raha tagastatakse Kliendile hiljemalt 7 päeva jooksul.

9.6.Kui tellimuse täitmise käigus ilmneb, et tellimust ei saa täita Kliendist tulenevalt põhjusel ei ole Washi kohustatud Kliendile tagastama transpordile kulunud summat (7 eurot), sh kui teenuse osutamisel oleks transport olnud kliendile tasuta.

9.7.Kui tellimust ei ole võimalik täita Washi-st tuleneval põhjusel tagastab Washi kliendile kogu Kliendi poolt tasutud teenuse osutamisega seotud summa ning tagastab Kliendile tema esemed 3 päeva jooksul.

10. Isikuandmed ja andmekaitse

10.1. Kõiki Washi.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

10.2. Kliendi isikuandmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks. Washi kasutab kõiki mõistlikke võimalusi tagamaks, et iga Washi tarnija/alltöövõtja või partner tagab tema käsutuses olevate andmete konfidentsiaalsuse.

10.3. Klientide andmeid töödeldakse vastavalt Privaatsustingimustes sätestatule jälgides kehtivaid andmekaitsenõudeid.

11. Informatsiooni edastamine

11.1. Küsimuste või pretensioonide olemasolul tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@washi.ee või helistada telefonil: (+372) 537 262 73.

12. Muud tingimused

12.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

12.2. Washi ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijavaidluste komisjoni või Harju Maakohtusse.