OSTUINFO

 

TELLIMINE

Valige e-poest esemed, mille soovite puhastusse saata ning lisage need ostukorvi. Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida valitud esemete kogust ning neid vajadusel ostukorvist ka kustutada.

Valige sobiv ajavahemik, mil soovite, et kuller esemed peale korjaks ning tagasi tooks. Kui olete kõik esemed ostukorvi sisestanud, vajutage MINE KASSASSE. Tellimuses tuleb täita kõik * tähistatud lahtrid. Et kuller saaks esemetele järele tulla ja hiljem puhastatud esemed teieni toimetada on oluline sisestada ka kauba pealevõtmise ning kättetoimetamise aadress ja sobiv ajavahemik.

HINNAD JA TASUMINE

Kõik meie (e-poes olevad) hinnad on eurodes. Pärast tellimuse esitamist on võimalik tasuda tellimuse eest kasutades kas pangalinki või krediitkaarti.  Tellimuskinnitus edastatakse e-mailile pärast tellimuse vormistamist.

TARNEAEG JA TRANSPORT

Esemed võtame Teie poolt sisestatud aadressilt peale ning toome tagasi vastavalt tellimuses määratud ajale. Kui Te ei viibi valitud aadressil tellimuses määratud ajal ja ei ole sellest ka ette teatanud, on Washi.ee-l õigus uue kulleriaja kokkuleppimisel määrata täiendav transporditasu vastavalt kehtivale hinnakirjale.

PRIVAATSUS

Meie e-poest tellimine on turvaline, Teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.

MÜÜJA ÕIGUSED

Washi OÜ jätab endale õiguse muuta hindu.

MÜÜJA KONTAKTANDMED

e-mail: info@washi.ee; tel: (+372) 537 262 73

ÜLD- JA OSTUTINGIMUSED LEPING JA VASTUTUS

Käesolevad Tingimused on siduvaks lepinguks Teie kui Washi.ee internetilehe ning sellel pakutavate toodete ja teenuste tellija ja Washi OÜ, reg.kood 12539483, Karsti tn 7-35, Mustamäe linnaosa, Tallinn, Harjumaa, Eesti, edaspidi nimetatud Washi.ee vahel esemete puhastusteenuse tellimiseks käesoleva internetilehekülje kaudu. Kasutades antud internetilehekülge, nõustute Te käesolevate Tingimustega, mis puudutavad ka kõiki tellimusi, mis on teostatud käesoleva internetilehe kaudu või sellega seoses.

Washi.ee poolt tehtavad pakkumised ning toodete ja teenuste kirjeldused ei ole käsitletavad lepinguna ning ei allu käesolevatele Tingimustele.

ESEMESPETSIIFILISED TINGIMUSED

♦RIIDEESEMED

Kuigi Washi.ee kasutab teenuse osutamisel parimat kättesaadavat tehnoloogiat, ei pruugi kõik plekid esemelt selle käigus eemalduda.

Oluline on teada, et puhastamisele toodud riideese amortiseerub ka puhastamise käigus.

Riideesemete tootjad on kasutatavate materjalide tootmisel ja töötlemisel väga spetsiifilised, mistõttu ei ole tootja juhise puudumisel või tootele paigaldatud ebaõige juhise puhul võimalik alati tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Selliselt võib riidese jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.

Riideeseme materjali eelneval puhastamisel ja töötlemisel tekkinud kahjustuste (plekieemaldamine, puhastamine, triikimine, kuivatamine, pesemine) puhul ei ole võimalik kindlaks teha eelneva töötlemise ulatust, mahtu ja kasutatud aineid, mistõttu ei ole võimalik tagada materjali õiget reaktsiooni puhastamisele ja toote puhastumist nõutaval viisil. Riidese võib jääda puhastamata ja/või rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks.

Nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste puhul on teadmata nende amortisatsiooni aste, kasutatud materjali keemiline koostis, keskkond, millises need on viibinud, kasutamise tihedusest tingitud kulumisaste ja vanuseline iseärasus. Seetõttu ei ole võimalik tagada nööpide, trukkide, lukkude, lukuotsikute, pannalde, liimitud-, õmmeldud-, tikitud- või triigitud kaunistuste õiget reaktsiooni puhastamisele, nende puhastumist nõutaval viisil ning nad võivad rikneda ja/või muutuda kasutuskõlbmatuks ja/või eemalduda riideesemelt.

Iga toode on individuaalne ning seetõttu vaadatakse see enne puhastamist töötaja poolt üle. Kui defektide tekkimine on ilmne, juhib Washi.ee sellisele võimalusele eraldi tähelepanu.

Washi.ee ei vastuta taskusse unustatud esemete eest.

♦JALANÕUD

Jalanõude puhastamine toimub 100% kliendi vastutusel.

Klient on teadlik, et iga puhastusega jalanõud amortiseeruvad ning puhastuse käigus võib muutuda jalanõude tekstuur

Jalanõude paelte puhastamine võib ajada paela narmendama või rikkuda selle struktuuri.

♦NAHKESEMED

Nahkesemete puhastamine on seotud teatud riskidega, mis ei ole sõltuvuses keemilise puhastuse tehnoloogiast ja kvaliteedist (nahk võib muuta tooni, naha varjatud defektid võivad tulla esile, plekid võivad mitte eemalduda). Nahkesemeid puhastatakse vaid 100% kliendi vastutusel.

♦VANKRIKOTT

Üldiselt vankrikotte puhastada ei ole lubatud kui just ei ole kotil puhastust lubavad tingmärgid. Kui saadate puhastusse vankrikoti, millel ei ole tingmärke, peate arvestama et on oht koti riknemisele.

♦VAIBAD

Vaipadelt ei ole kõiki plekke ja ebameeldivaid lõhnu võimalik eemaldada.

Vaibad võivad värvi anda.

Võib esile tulla varjatud defekte, mis on vastuvõtmisel määrdunud vaibal raskesti tuvastatavad, nagu kerged põletusjäljed ja muud väiksemad mehhaanilised kahjustused.

Võib tekkida defekte, mis on tingitud varasemast puhastusest või selle katsest.

Puhastatud vaibal paistavad plekid alati paremini silma kui määrdunud vaibal.

Värviliste küünalde vahast võib vaip värvuda.

Hallituse plekid võivad mitte eemalduda.

Vaiba ääred võivad narmastuda.

Vaipade valged narmad võivad jääda hallikaks või kollakaks, ekspluatatsiooni käigus rabedaks muutunud narmad võivad eemalduda.

Vaipu millel on liimitud alusäär kuid mida peab puhastama keemilise pesuna, alusäär võib tulla liimist lahti seoses liimi eemaldumisega;

Õhukesed villa, puuvilla jm materjalidest vaibad ja kaltsuvaibad võivad tõmbuda kokku, ääred võivad keerduda lokki. Lisaks võivad rebeneda niidid, kui need on eelnevalt kahjustatud ekspluatatsiooni käigus. Puuvillaste vaipade ühendusniidid võivad pesus puruneda, kui nad on muutunud ekspluatatsiooni käigus rabedaks.

Liimpõhjal, tafting, rüüsvaipadel võib liimpõhi eemalduda (eriti ääred), vaip võib kaotada vormi, liimi võib hakata jätkuvalt pudenema ka pärast puhastust, põimitud rüüslõngad võivad hakata otstest hargnema, kõrge narmaga vaipadel vaibaaluspinda ei pruugi olla võimalik saada puhtaks Lisaks villastel vaipadel pleki eemaldamisel võivad jääda randid, mis on seotud põhjaliimi
lahustumisega.

Kummipõhjaga vaipadel ekspluatatsiooni käigus rabedaks muutunud kummipõhi võib puruneda ning osaliselt või täielikult eemalduda.

Villaste vaipade pleekimise laigud (eriti heledatel vaipadel) ja kollakad laigud ei pruugi eemalduda.

Siidist ja siidisegu vaipu me ei puhasta.

ESEMETE TARNIMINE

Kõik Teie puhastusse saadetavad esemed võtab kuller peale ning toob kokkulepitud ajal tagasi sihtkohta, mille Te olete määranud tellimuse vormistamisel, kasutades Washi.ee kullerteenust.

Tarne hinnaarvestus toimub automaatselt ja selle lõpphind tuuakse arve peal eraldi välja.

Esemed võtab peale ja toimetab müüja märgitud aadressile Harjumaal hiljemalt 7 päeva jooksul tellimuse vormistamisest.

Washi.ee ei vastuta esemete pealevõtmise ja kättetoimetamise eest juhul, kui Teie märgitud aadress tellimuse vormistumisel ei ole korrektne.

Washi.ee võib täielikult oma äranägemise järgi Teie tellimustest keelduda ilma igasuguse selgituseta.

HINNAINFO

Hinnad e-poes sisaldavad käibemaksu.

Transporditasu on märgitud eraldi.

Washi.ee e-poe valuuta on euro.

Washi.ee e-poes müüdavate teenuste eest on võimalik tasuda kasutades pangalinki (läbi Maksekeskus.ee teenuse) ning pangaülekandega.

Washi.ee ei ole vastutav ükskõik milliste muude maksude või tollilõivude eest, mida Teie suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Teile.

Washi.ee jätab endale täieliku õiguse muuta hinnakirja oma äranägemise järgi ning ette teatamata kõigil juhtudel, välja arvatud nendel juhtudel, kus tellimus on Washi.ee poolt kinnitatud, kuid veel täitmata.

Juhul kui teenuse tellija on määranud tellimuses ostukorvi esemed ebakorrektselt ning lõpphind kujuneb kõrgemaks, on Washi OÜ-l õigus puuduva summa ulatuses esitada täiendava tasumisele kuuluva arve.

Washi OÜ on isikuandmete vastututav töötleja. Washi OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Washi.ee e-poest ostude sooritamisel on võimalik kasutada ka kupongikoode, mida on võimalik sisestada tasumisel. Kupongikoode jagatakse Washi.ee reklaamides ning turunduskanalites.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

Pärast puhastatud esemete kättesaamist on tellija kohustatud esemed koheselt üle kontrollima. Teenuse tellija teab, et hilisemate pretensioonide rahuldamine on oluliselt raskendatud, kuivõrd reeglina pole tellijal võimalik tõendada, et ta pole esemeid vahepeal täiendavalt ekspluateerinud.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@washi.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest tellitud teenusel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, likvideerib Washi,ee vea. Kui viga ei ole võimalik parandada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

OSTUST TAGANEMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui tellijaks on juriidiline isik.

Tellimisest loobumise soovi peab tellija vabas vormis saatma e-mailile info@washi.ee hiljemalt 24h enne määratud kulleri aega.

Raha tagastatakse tellimusest loobumise korral tellija pangakontole 7 päeva jooksul.

TURVALISUS

Washi.ee kasutab kõiki mõistlikke võimalusi vältimaks igasuguseid turvalisust puudutavaid seaduserikkumisi, sh Teie poolt edastatud krediitkaartide informatsiooni. Samuti kasutab Washi.ee kõiki mõistlikke võimalusi tagamaks, et iga Washi tarnija/alltöövõtja või partner tagab samuti tema käsutuses olevate andmete konfidentsiaalsuse. Te olete ainuisikuliselt vastutav oma kasutajanimede ja salasõnade turvalisuse ja kasutamise eest, mis on vajalikud juurdepääsuks teenuse või ükskõik millise selle osa kasutamiseks. Iga Teie parooli kasutamist tõlgendatakse kui Teie poolt sisestatut ning Te olete vastutav kõigi selle parooli alt tehtavate tegevuste eest.

TEENUSE KÄTTESAADAVUS

Washi.ee jätab endale õiguse etteteatamata ning ilma igasuguse põhjuseta peatada, muuta või vahetada veebikeskkonnas olevate puhastatavate esemete nimistut.

MUUD TINGIMUSED

Kui puhastusse saadetav ese on tavapärasest kallim, palub Washi.ee sellest eraldi teada anda tellimuse vormistamisel. Kui tellija eseme erilisest kallidusest teada ei anna, eeldab Washi.ee, et tegemist on tavapärase esemega.

Mitte miski nendes Tingimustes ei anna ühelegi kolmandale osapoolele mingit kasu või õigust rakendada käesoleva Lepingu tingimusi. Käesolevad Tingimused moodustavad täieliku lepingu Teie ja Washi.ee vahel ning asendavad igasuguseid suulisi või kirjalikke kokkuleppeid või teisi avaldusi. Washi.ee jätab endale õiguse oma äranägemise järgi ja igal ajal lisada või muuta käesolevaid Tingimusi ette teatamata (see ei kehti kinnitatud tellimustele, mis on veel täitmata). Käesolevad Tingimused alluvad Eesti Vabariigi seadustele ning on Eesti Vabariigi kohtusüsteemi pädevuses. Te peate olema kindel, et enne tellimuse tegemist olete käesolevad Tingimused läbi lugenud ning nendest täielikult aru saanud.
Kui Teil on küsimusi, siis palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@washi.ee.